Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

πάει ο παλιός ο χρόνος...

ας γιορτάσουμε παιδιά…! Πήρα δωράκι Χριστουγεννιάτικο από την Εύα, την ευχαριστώ θερμά και απαντώ στις παρακάτω ερωτήσεις. Λοιπόν :

1. Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση
Ακούω την φωνή του αδερφού μου και ένα χέρι με τραβάει με βιασύνη. Ράνια, Ράνια, ξύπνα, ξημέρωσε, ξημέρωσε σου λέω!!! Τρέχουμε και κάτω από το δέντρο βρίσκεται το πιο αγαπημένο δώρο των παιδικών μου χρόνων. Είμαι πέντε και η κούκλα με τις ξανθές μπούκλες που βρίσκεται μέσα στο καρότσι είναι πιο μεγάλη από μένα. Είναι όμορφη, με γαλάζιο φόρεμα και λευκό παλτό και βρίσκεται ακόμη μαζί μας στο παιδικό μου δωμάτιο, στο πατρικό μου. Μέχρι και η μικρή πρόλαβε να παίξει μαζί της.

2. Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
White Christmas, φυσικά. Είναι γνωστά αυτά.

3. Αγαπημένο ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι
Ο μικρός τυμπανιστής. Πάντα, πάντα με συγκινεί.

4. Δώρα Χριστουγεννιάτικα που θέλω
Υγεία, αγάπη, ευτυχία. Ψιλοπράγματα.



Χρόνια πολλά σε όλους! Εύχομαι μια πολύ όμορφη νέα χρονιά!







3 σχόλια:

sunCoater είπε...

Καλή χρονιά, karagiozaki. Να ΄ναι, έτσι, σαν τα κείμενά σου, γλυκές και ανοιχτόκαρδες οι μέρες του.

karagiozaki είπε...

Χρονια πολλα sun! Ο,τι καλυτερο ευχομαι για τη νεα χρονια!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Κρίμα που πάει ο παλιός ο χρόνος, ήταν ωραίος και γεμάτος παρά τις δυσκολίες παντός τύπου.

Ελπίζω το 2014 να κρύβει εκείνα τα ψιλοπράγματα κι εμείς σαν μικρά παιδιά να χαιρόμαστε τον θησαυρό.

Καλή σου Χρονιά!